レスしてくれた外人のコメント
don't hold your breath.

this has been happening to all the dead/small coins out there. it is the pumping money that travels between markets. it pumps one altcoin then moves on to the next to do the same thing.
that is why you should do the same thing too. if you find a rise then join in and enjoy the profits but don't forget the important part: move on!

翻訳すると
あんま期待すんなよ。
こういうことはすべての死んだコイン、クズコインで起こること。市場間を移動してるのはポンピングマネー(通過するだけの資金)で、一つのアルトコインに移動したら、次はまた同じようにして別のところへ行く。
君も同じようにすべきだ。上昇するのを見つけて利益を楽しむのならいいけど重要な部分を見失うなよ。移動しろ!